Friday, August 14, 2009

hASIL DaRi sAtU PeNcaRIan



Dalam keghairahan aku nak menguruskan badan.. aku tertarik dengan artikel-artikel yang selalu keluar kat paper.. kt majalah.. kat TV.. (glemer noo produk ni!!!) berkenaan produk kuruskan badan oleh Herba Prima Marketing. Dalam minda tertanya-tanye.. betul ke ni.. kang jadi mcm kes-kes sebelum ni.. duit melayang.. badan mengembanggggg...

Tapi mungkin ini kebetulan.. atau suratan.. setelah aku berkira-kira.. bertimbang-tara.. tergerak juga hati akhirnya nak mencuba produk JUSMATE5. Bila fikir duit keluar RM450.. risau jugak.. tapi kata orang.. nak dapat hasil yang baik.. kena ada jugak sedikit pengorbanan.. ehhh.. tapi ni ok sebenarnya... sbb aku kuar duit.. aku dapat produk.. 3 kotak lagi tuuuuuu... dan pastinya.. aku dapat kecilkan saizku yang makin lumayannnn.. hehehe...

Alhamdulillah.. berkat kesabaran (walaupun hasil masih tidak seperti impian - dalam proses daaaa) akhirnya.. aku mula bahagia dengan perubahan yang dilalui...

Dan ini la aku buat seketika... nanti korang jeles tgk aku...

No comments:

Post a Comment