Thursday, August 13, 2009

SEceBiS KiSAhkU PeMBuKa BicArA



Gemuk? Montel? Tembam? Obes? Semua gelaran tu aku dah dengar.. dah naik muak pun dengar.. Tapi aku senyum je.. sentiasa senyum dan ceria (mungkin tu rahsia badan aku comel @ montel kut!) Tapi biarla.. terima diriku seadanya...

Tapi.. Dalam aku kata tak kisah gemuk sebenarnya aku pun nak nampak slim mcm org lain gak wpun tak slim mcm model.. confirm tkleh camtu sbb aku rendah jerk.. uhuk.. uhuk..

Macam2 petua.. mcm2 ubat.. mcm2 jenis gaya excersice.. mcm2 product slimming aku dah guna.. pendek kata.. obses giler la nak kurus.. tapi tidak semudah A,B,C..

Pencarian demi pencarian.. penantian demi penantian.. sungguh menyiksakan.. semangat membara sering terpadam bila impian terkubur di atas penimbang.. uwaaaaaaaaaaa.. bila aku nak kurus niiiiiiiiiii... Kusssssssssssss semangat ada laaa!!

Itu lah persoalan yang tak pernah padam dr kotak minda aku.. kurus.. gemuk.. kurus.. gemuk.. gemuk.. gemuk...

Dan itulah aku...

No comments:

Post a Comment